29 Aralık 2016 Perşembe

Başlarım Şimdi Anneliğe!

Bugünkü kitabımız Anne Bebek Kitapları yazımda bahsettiğim, benim bu kategoride en iyi ilk üç kitabımdan biri olan Başlarım Şimdi Anneliğe.

Hamileliğimin 5. ayı filandı bir kitapçıda gezerken tesadüfen gördüm kitabı. Halbuki Oyuncu Anne sosyal medyada bayağı tanındık bir anneymiş.  

Kitapçıda ayak üstü açtım ilk sayfayı, ‘Bu kitap nereden çıktı’ ile  başlayan bölümü okudum ve kasaya gittim. Dedim evet yalnız değilmişim.

Ben hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri içimde korku, telaş, yapabilir miyim yapamaz mıyım endişesi yaşarken başka anne adayları ayakları yerden kesilmişcesine paylaşımlar yapıyor.... Alışverişler, baby shower lar, doğum videoları , masal gibi hikayeler filan... Yani başkaları gibi kendimi hiç küllerimden doğmuş hissetmedim. Acaba ben mi anormalim, ben de annelik duyguları yok mu  gibi düşüncelere dalmıştım ki Şermin Çarkacı çıktı karşıma.. Ki kendisi beni doğumdan sonraki süreçle tanıştırdı hem de en gerçekçi yönüyle... Emzirme, uyku, ek gıda, diş çıkarma aklınıza gelen hatta başınıza gelen tüm süreçler için eğlenceli bir bölüm var kitapta. Tabi okurken daha eğlenceliydi. Yaşarken okuduklarınızın üstüne siz de anılar, tecrübeler biriktiriyorsunuz.

Yazarın dili çok samimi ve inanılmaz keyifli. Aslında anlatılan o kadar zor bir süreç ki ama gerçekten geç kalmadan okursanız bu süreci kendiniz ve bebeğiniz için nasıl keyifli hale getirebileceğinizi öğrenmiş olursunuz.

‘Başlarım Şimdi Anneliğe’ hamilelikte okumak için çok ideal. Hem bebeğiniz doğmadan bir nebze de olsa kendinizi hazırlamış olursunuz hem de bebeğiniz eve geldiğinde zaten bir süre bırakın kitap okumayı aynaya bakmak için bile vaktiniz olmayacak.


Şimdiden iyi okumalar.

Sevgiler Hilal.

0 yorum:

Yorum Gönder